ZALOŽEN: | 1969 |
PRVNÍ GP: | GP Španělska 1969 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | GP Velké Británie 1979 |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 1. místo 9x (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997) |
POČET GP: | 482 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 112 |
POČET BODŮ: | 2512.50 |
ŠÉF: | Sir Frank Williams |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Sam Michael |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Ed Wood |
JEZDCI: | Nico Rosberg, Alex Wurz |
TESTOVACÍ JEZDEC: | Narain Karthikeyan |
VŮZ: | FW29 |
MOTOR: | Toyota V8 RVX-07 - 90° |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | WilliamsF1 Station Road Groove, Wantage Oxfordshire OX12 0DQ England |
1978 Vstup týmu Williams do F1 s vlastní konstrukcí, vůz FW06 s motorem Ford, jezdec Alan Jones. Celkem 11 bodů a 9místo v poháru konstruktérů.
1979 Vůz FW 06, později FW 07 s motorem Ford, jezdci Alan Jones a Clay Regazzoni, První vítězství v GP – Regazzoni v GP Velké Británie. Celkem 75 bodů, 5 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1980 Vůz FW 07 později FW 07B s motorem Ford, jezdci Alan Jones a Carlos Reutemann. Jones se stal mistrem světa. Celkem 120 bodů, 6 vítězství a poprvé zisk poháru konstruktérů.
1981 Vůz FW 07C, později FW08 s motorem Ford, jezdci Alan Jones a Carlos Reutemann. Celkem 95 bodů, 4 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1982 Vůz FW07C, později FW 08 s motorem Ford, jezdci Carlos Reutemann a Keke Rosberg, po Reutemannově ukončení kariéry po druhé GP nastoupil na 1GP Mario Andretti, poté Derek Daly na zbytek sezóny. Rosberg se s jediným vítězstvím stal posledním mistrem světa s atmosférickým motorem, poté již následovala éra Turbo až do jejího zákazu. Celkem 58 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1983 Vůz FW 08 s motorem Ford, později FW 09 s turbo motorem Honda, jezdci Keke Rosberg a Jacques Laffite, místo Laffita v 1GP Jonathan Palmer. Celkem 38 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1984 Vůz FW09B s motorem Honda, jezdci Keke Rosberg a Jacques Laffite. Celkem 25,5 bodu, jedno vítězství a 6.místo v poháru konstruktérů.
1985 Vůz FW 10 s motorem Honda, Jezdci Keke Rosberg a Nigel Mansell. Celkem 71 bodů, 4 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1986 Vůz FW 11 s motorem Honda, jezdci Nigel Mansell a Nelson Piquet. Celkem 141, 9 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1987 Vůz FW 11B s motorem Honda, jezdci Nigel Mansell a Nelson Piquet, místo Mansella v 1GP Riccardo Patrese. Piquet se stal mistrem světa. Celkem 137 bodů, 9 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1988 Vůz FW 12 s motorem Judd, jezdci Nigel Mansell a Riccardo Patrese, místo Mansella v 1GP Martin Brundle a v 1GP Jonathan Palmer. Celkem 20 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
1989 Vůz FW 12C, později FW 13 s motorem Renault, jezdci Riccardo Patrese a Thierry Boutsen. Celkem 77 bodů, 2 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1990 Vůz FW 13B s motorem Renault, jezdci Riccardo Patrese a Thierry Boutsen. Celkem 57 bodů, 2 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1991 Vůz FW 14 s motorem Renault, jezdci Riccardo Patrese a Nigel Mansell. Celkem 125 bodů, 7 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1992 Vůz FW 14B s motorem Renault, jezdci Riccardo Patrese a Nigel Mansell. Mansell se stal mistrem světa. Celkem 164 bodů, 10 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1993 Vůz FW 15 s motorem Renault, jezdci Alain Prost a Damon Hill. Prost se stal mistrem světa. Celkem 168 bodů, 10 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1994 Vůz FW 16 s motorem Renault, jezdci Ayrton Senna a Damon Hill, po tragické nehodě Senny v Imole je nahradil David Coulthard, místo kterého byl v GP Francie a posledních třech GP sezóny nasazen Nigel Mansell. Celkem 118 bodů, 7 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1995 Vůz FW 17 s motorem Renault, jezdci Damon Hill a David Coulthard. Celkem 112 bodů, 7 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz FW 18 s motorem Renault, jezdci Damon Hill a Jacques Villeneuve. Hill se stal mistrem světa. Celkem 175 bodů, 13 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1997 Vůz FW 19 s motorem Renault, jezdci Jacques Villeneuve a Heinz-Harald Frentzen. Villeneuve se stal mistrem světa. Celkem 123 bodů, 8 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1998 Vůz FW 20 s motorem Mecachrome (ex-Renault), jezdci Jacques Villeneuve a Heinz-Harald Frentzen. Celkem 38 bodů a 3.místo v poháru konstruktérů.
1999 Vůz FW 21 s motorem Supertec, jezdci Ralf Schumacher a Alex Zanardi. Celkem 35 bodů (všechny Schumacher) a 5.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz FW 22 s motorem BMW, jezdci Ralf Schumacher a Jenson Button. Celkem 36 bodů a 3.místo v poháru konstruktérů.
2001 Vůz FW23 s motorem BMW, jezdci Ralf Schumacher a Juan Pablo Montoya. Celkem 80 bodů, 4 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
2002 Vůz FW24 s motorem BMW, jezdci Ralf Schumacher a Juan Pablo Montoya. Celkem 92 bodů, 1 vítězství a 2. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz FW25 s motorem BMW, jezdci Ralf Schumacher a Juan Pablo Montoya. Celkem 144 bodů, 4 vítězství a 2. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz FW26 s motorem BMW, jezdci Ralf Schumacher a Juan Pablo Montoya. Celkem 88 bodů, 1 vítězství a 4. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vůz FW27 s motorem BMW, jezdci Mark Webber a Nick Heidfeld, od GP Itálie nahradil Heidfelda z důvodu zranění při testech Antonio Pizzonia. Celkem 66 bodů a 5. místo v poháru konstruktérů.
2006 Vůz FW28 s motorem Cosworth, jezdci Mark Webber a Nico Rosberg. Celkem 11 bodů a 8. místo.