
ZALOŽEN: | 2001 |
PRVNÍ GP: | GP Austrálie 2002 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 4. místo (2005) |
POČET GP: | 87 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 0 |
POČET BODŮ: | 150.00 |
ŠÉF: | Tsutomu Tomita |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Noritoshi Arai |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Pascal Vasselon |
JEZDCI: | Jarno Trulli, Ralf Schumacher |
TESTOVACÍ JEZDEC: | Franck Montagny |
VŮZ: | TF107 |
MOTOR: | Toyota V8 RVX-07 - 90° |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Toyota Motorsport GmbH Toyota-Allee 7 50858 Köln Deutschland |
2000 Toyota se rozhoduje pro vstup do F1, Toyota Motorsport končí působení v rallye a začíná se připravovat na vstup do F1
2001 Toyota Motorsport po celý rok testuje s prototypem vozu F1 na většině okruhů, kde se jezdí šampionát.
2002 Vůz TF102, jezdci Mika Salo a Allan McNish. Celkem 2 body a 10. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz TF103, jezdci Olivier Panis a Cristiano da Matta. celkem 16 bodů a osmé místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz TF104, jezdci Olivier Panis, Cristiano da Matta, Ricardo Zonta a Jarno Trulli. Celkem 9 bodů a 8. místo v poháru konstruktérů
2005 Vozy TF105 a TF105B, jezdci Jarno Trulli a Ralf Schumacher. Celkem 88 bodů a 4. místo v poháru konstruktérů.
2006 Vůz TF106, jezdci Jarno Trulli a Ralf Schumacher. Celkem 35 bodů a 6. místo v Poháru konstruktérů.