Kvalifikace
13. 4. 2007
Kvalifikace je rozdělena na tři bloky. V úvodní patnáctimitovce odpadne
šest nejpomalejších a na roštu se seřadí podle časů na 17.-22. místě.
Časy u zbylých šestnácti vozů se škrtají a rozstřel pokračuje: šest
nejpomalejších se na roštu postaví na 11.-16. pozici. Odpadlíci si
mohou před závodem moci natankovat množství paliva podle libosti.
Zbývající desítka pilotů se utká v superfinále v závěrečných 20 minutách, rozhodující bude opět dosažený čas (výsledky z prvního a druhého bloku se počítají). Vše má ale háček: účastníci superfinále si musí dopředu natankovat takové množství paliva, jaké chtějí mít na začátku závodu. FIA vše odměří a po kvalifikaci budou muset týmy vozy opět dotankovat na původní množství. .
Zbývající desítka pilotů se utká v superfinále v závěrečných 20 minutách, rozhodující bude opět dosažený čas (výsledky z prvního a druhého bloku se počítají). Vše má ale háček: účastníci superfinále si musí dopředu natankovat takové množství paliva, jaké chtějí mít na začátku závodu. FIA vše odměří a po kvalifikaci budou muset týmy vozy opět dotankovat na původní množství. .