
ZALOŽEN: | 2005 |
PRVNÍ GP: | GP Bahrajnu 2006 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | 0 |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 0 |
POČET GP: | 18 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 0 |
POČET BODŮ: | 1.00 |
ŠÉF: | Franz Tost |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Alex Hitzinger |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | George Ryton |
JEZDCI: | Scott Speed, Vitantonio Liuzzi |
TESTOVACÍ JEZDEC: | |
VŮZ: | STR02 |
MOTOR: | Ferrari 056 |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Scuderia Toro Rosso Via Spallanzani 21 I-48018 Faenza (Ravenna) Italy |
1985 Vstup Minardi do F1, vůz M185 s motorem Ford, později Motori Moderni, jezdec Peirluigi Martini. Bez zisku bodu.
1986 Vůz M185B a M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Andrea de Cesaris a Alessandro Nannini. Bez zisku bodu
1987 Vůz M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Alessandro Nannini a Adrian Campos. Bez zisku bodu.
1988 Vůz M188 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Adrian Campos, kterého nahradil Pierluigi Martini. Zisk prvního bodu (p. Martini GP USA), celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1989 Vůz M188B, později M189 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Peirlugi Martini, místo něj v jednom závodě Paolo Barilla. Celkem 6 bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
1990 Vůz M189, později M190 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Paolo Barrilla, v závěru sezóny jej nahradil Gianni Morbidelli. Bez zisku bodu.
1991 Vůz M191 s motorem Ferrari, jezdci Pierluigi Martini, Gianni Morbidelli a Roberto Moreno. Celkem 6 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
1992 Vůz M191B, později M192 s motorem Lamborghini, jezdci Christian Fittipaldi a Gianni Morbidelli, místo Fittipaldiho ve třech GP Alex Zanardi. Celkem 1 bod a 11.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz M193 s motorem Ford, jezdci Christian Fittipaldi a Fabrizio Barbazza, Barbazza po nahrazen Pierluigim Martinim a místo Fittipaldiho v posledních dvou GP Jeam Marc Gounon. Celkem 7 bodů a 8.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz M193B, později M194 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Michele Alboreto. Celkem 5 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz M195 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Lierluigi Martini, kterého po 9.GP nahradil Pedro Lamy. Celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz M196 s motorem Ford, jezdci Pedro Lamy a Giancarlo Fisichella, místo něj ve třech GP Tarso Marques a v šesti GP Giovanni Lavaggi. Bez zisku bodu.
1997 Vůz M197 s motorem Hart, jezdci Ukyo Katayama a Jarno Trulli, po Trulliho odchodu k Prostu Tarso Marques. Bez zisku bodu.
1998 Vůz M198 s motorem Ford, jezdci Shinji Nakano a Esteban Tuero. Bez zisku bodu.
1999 Vůz M199 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Marc Gene, místo Badoera v GP Brazílie Stephane Sarrazin. Zisk jednoho bodu a 10.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz M02 s motorem Fondmetal (Ford 1998), jezdci Marc Gene a Gaston Mazzacane. Celkem 0 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů (Nebodoval ani tým Prost, ale ve prospěch Minardi hovořily lepší umístění).
2001 Vůz PS01 s motorem European (Ford 1998), jezdci Fernando Alonso, Tarso Marques (14 závodů) a Alex Yoong (3 závody. Bez zisku bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
2002 Vůz PS02 s motorem Asiatech. Jezdci Mark Webber, Alex Yoong a Anthony Davidson (2 závody za Yoonga). Celkem 2 body a 9. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz PS03 s motorem Cosworth. Jezdci Jos Verstappen, Justin Wilson (11 závodů) a Nicolas Kiesa (5 závodů). Celkem 0 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz PS04B s motorem Cosworth, jezdci Gianmaria Bruni a Zsolt Baumgartner. Celkem 1 bod a 10. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vozy PS04B (úvodní 3 GP) a PS05 s motorem Cosworth, jezdci Patrick Friesacher a Christijan Albers, od GP Německa Friesachera nahradil Robert Doornbos. Celkem 7 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů. Na konci sezóny prodal Paul Stoddart tým Rakušanu Dietrichu Mateschitzovi, který na jeho základě zakládá nový tým Scuderia Toro Rosso.
2006 Vstup týmu do formule 1. Vůz STR-01 s motorem Cosworth V10, jezdci Vitantonio Liuzzi a Scott Speed. Celkem 1 bod a 9. místo v Poháru konstruktérů.