ZALOŽEN: | 1963 |
PRVNÍ GP: | GP Monaca 1966 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | GP Belgie 1968 |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 1.místo 8x (1974,1984,1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998) |
POČET GP: | 613 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 148 |
POČET BODŮ: | 3152.50 |
ŠÉF: | Ron Dennis |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Paddy Lowe |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Mike Coughlan |
JEZDCI: | Lewis Hamilton, Fernando Alonso |
TESTOVACÍ JEZDEC: | Pedro de la Rosa, Gary Paffett |
VŮZ: | MP4-22 |
MOTOR: | Mercedes V8 FO 108S - 90° |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | McLaren International Ltd. Woking Business Park Albert Drive Woking, Surrey GU21 5JY England |
1966 Vstup týmu McLaren do F1. Vůz M2B s motorem Serenissima a M2B s motorem Ford, jezdec Bruce McLaren. Celkem 2 body a 9.místo v poháru konstruktérů s Fordem a 1 bod a 10.místo se Serenissimou.
1967 Vůz M4A, později M5A s motorem BRM, jezdec Bruce McLaren. Celkem 3 body a 10.místo v poháru konstruktérů.
1968 Vůz M5A s motorem BRM, později M7A s motorem Ford, jezdci Bruce McLaren, Denny Hulme, Jo Bonnier a Dan Gurney. První vítězství v F1GP Belgie Bruce McLaren. Celkem 3 body a 10.místo s BRM a 49 bodů, 3 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů s Fordem.
1969 Vůz M7A, později M7B a M7C s motorem Ford, jezdci Bruce McLaren, Denny Hulme, Vic Elford, Derek Bell, Basil van Royaen. Celkem 38 bodů, 1 vítězství a 4 místo v poháru konstruktérů.
1970 Vozy M14A/Ford, M14D/Ford, M7C/Ford, M7D/Alfa Romeo, M14D/Alfa Romeo, jezdci Bruce McLaren, Denny Hulme, John Surtees, Jo Bonnier, Dan Gurney, Peter Gethin, Andrea de Adamich, Giovanni Galli. Celkem 35 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů s Fordem, bez bodu s Alfou Romeo.
1971 Vozy M7C, M14A a M19A s motorem Ford, jezdci Denny Hulme, Peter Gethin, Mark Donohue, Jo Bonnier, Jackie Oliver, Helmut Marko a David Hobbs. Celkem 10 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
1972 Vozy M19A a M19C s motorem Ford, jezdci Denny Hulme, Peter Revson, Jody Scheckter a Brian Redman. Celkem 47 bodů, 1 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1973 Vozy M19C a M23 s motory Ford, jezdci Denny Hulme, Peter Revson, Jody Scheckter a Jacky Ickx. Celkem 58 bodů, 3 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1974 Vůz M23 s motorem Ford, jezdci Denny Hulme, Emerson Fittipaldi, Mike Hailwood, Dave Charlton, Jochen Mass a David Hobbs. Fittipaldi se stal mistrem světa. Celkem 73 bodů, 4 vítězství a poprvé zisk poháru konstruktérů.
1975 Vůz M23 s motorem Ford, jezdci Emerson Fittipaldi, Jochen Mass a Dave Charlton. Celkem 53 bodů, 3 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1976 Vůz M23, později M26 s motorem Ford, jezdci James Hunt, Jochen Mass. Celkem 74 započítávaných bodů (celkem 75), 6 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1977 Vozy M23 a M26 s motorem Ford, jezdci James Hunt, Jochen Mass, Brett Lunger, Emilio Villota, Gilles Villeneuve a Bruno Giacomelli. Celkem 60 bodů, 3 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1978 Vozy M23 a M26 s motorem Ford, jezdci James Hunt, Patrick Tambay, Brett Lunger, Bruno Giacomelli, Emilio Villota, Nelson Piquet a Tony Trimmer. Celkem 15 bodů a 8.místo v poháru konstruktérů.
1979 Vozy M26, M28, M29, M29B, M29C s motorem Ford, jezdci John Watson a Patrick Tambay. Celkem 15 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
1980 Vozy M29B, M29C a M30 s motorem Ford, jezdci John Watson, Alain Prost a Stephen South. Celkem 11 bodů a 9.místo v poháru konstruktérů.
1981 Vozy M29F a MP4/1 s motorem Ford, jezdci John Watson a Andrea de Cesaris. Vstup Rona Dennise do týmu s tzv. skupinou 4, proto značení MP4/x. Celkem 28 bodů, 1 vítězství 6 místo v poháru konstruktérů.
1982 Vůz MP4/1B s motorem Ford, jezdci John Watson a Niki Lauda. Celkem 69 bodů, 4 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1983 Vozy MP4/1C s motorem Ford, později MP4/1E s motorem TAG-Porsche, jezdci Niki Lauda a John Watson. Celkem 34 bodů, 1 vítězství a 5.místo v poháru konstruktérů.
1984 Vůz MP4/2 s motorem TAG-Porsche, jezdci Niki Lauda a Alain Prost. Lauda se stal o 0,5 bodu před Prostem mistrem světa. Celkem 143,5 bodů, 12 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1985 Vůz MP4/2B s motorem TAG-Porsche, jezdci Niki Lauda a Alain Prost. Prost se stal mistrem světa. Celkem 90 bodů,. 6 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1986 Vůz MP4/2C s motorem TAG-Porsche, jezdci Alain Prost a Keke Rosberg. Prost se stal mistrem světa. Celkem 96 bodů, 4 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1987 Vůz MP4/3 s motorem TAG-Porsche, jezdci Alain Prost a Stefan Johansson. Celkem 76 bodů, 3 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1988 Vůz MP4/4 s motorem Honda, jezdci Alain Prost a Ayrton Senna. Senna se stal mistrem světa. Celkem 199 bodů, 15 vítězství z 16GP a zisk poháru konstruktérů. Počet vítězství i bodů jsou stále rekordní.
1989 Vůz MP4/5 s motorem Honda, jezdci Alain Prost a Ayrton Senna. Prost se stal mistrem světa. Celkem 141 bodů, 10 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1990 Vůz MP4/5B s motorem Honda, jezdci Ayrton Senna a Gerhard Berger. Senna se stal mistrem světa. Celkem 121 bodů, 6 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1991 Vůz MP4/6 s motorem Honda, jezdci Ayrton Senna a Gerhard Berger. Senna se stal mistrem světa. Celkem 130 bodů, 8 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1992 Vůz MP4/6B, později MP4/7 a MP4/7A s motorem Honda, jezdci Ayrton Senna a Gerhard Berger. Celkem 99 bodů, 5 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz MP4/8 s motorem Ford, jezdci Ayrton Senna, Michael Andretti, toho po neuspokojivých výkonech vystřídal na poslední 3GP Mika Hakkinen. Celkem 84 bodů, 5 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz MP4/9 s motorem Peugeot, jezdci Mika Hakkinen, Martin Brundle, v GP Maďarska Phillipe Alliot místo Hakkinena. Celkem 42 bodů a 4.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz MP4/10B s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen, Mark Blundell, ve dvou GP místo něj jel Nigel Mansell. Celkem 30 bodů a 4.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz MP 4/11 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Celkem 49 bodů a 4.místo v poháru konstruktérů.
1997 Vůz MP4/12 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Celkem 63 bodů, 3 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1998 Vůz MP4/13 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Hakkinen se stal mistrem světa. Celkem 156 bodů, 9 vítězství a zisk poháru konstruktérů.
1999 Vůz MP4/14 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Hakkinen se stal mistrem světa. Celkem 124 bodů, 7 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz MP4/15 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Celkem 152 bodů, 7 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
2001 Vůz MP4/16 s motorem Mercedes, jezdci Mika Hakkinen a David Coulthard. Celkem 102 bodů, 4 vítězství a 2.místo v Poháru konstruktérů.
2002 Vůz MP4/17 s motorem Mercedes, jezdci David Coulthard a Kimi Raikkonen. Celkem 65 bodů, 1 vítězství a 3. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz MP4/17D s motorem Mercedes, jezdci David Coulthard a Kimi Räikkönen. Celkem 142 bodů, 2 vítězství a 3. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vozy MP4/19 a MP4/19B s motorem Mercedes, jezdci David Coulthard a Kimi Räikkönen. Celkem 69 bodů, 1 vítězství a 5. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vůz MP4/20 s motorem Mercedes, jezdci Kimi Räikkönen a Juan-Pablo Montoya. Celkem 182 bodů, 10 vítězství a 2. místo v poháru konstruktérů.
2006 Vůz MP4/21 s motorem Mercedes, jezdci Kimi Räikkönen, Juan-Pablo Montoya a Pedro de la Rosa. Celkem 100 bodů a 3. místo v Poháru konstruktérů.